Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010

13 ΣΚΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΗΣ

ΣΚΗΝΗ 1 :Ο ΕΡΧΟΜΟΣ

-Γιατί δεν ήρθες χθες;
-Επειδή δεν έβρεχε.
-Σήμερα γιατί ήρθες;
-Σήμερα βρέχει…

-Γιατί όταν έρχομαι πάντα  βρέχει;
-Επειδή έρχεσαι πάντα, τους μήνες των βροχών …

ΣΚΗΝΗ 2 :ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ

-Έχεις να μου πεις κάτι όμορφο;
-Είσαι κούκλα σήμερα…
-Κάτι πιο…
-Είσαι πολύ…
-Έλα πες μου κάτι  όμορφο…βρέχει!
-Μη φοβάσαι…
-Τι;
-Μη φοβάσαι, δεν θα βρέχει συνέχεια.

ΣΚΗΝΗ 3 :Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ

-Μου είπες ψέματα  το πρωί
-Τι ψέματα…
-Ότι ήμουν κούκλα, ενώ είχα τα χάλια μου !
-Ναι αλλά τώρα δεν βρέχει.

ΣΚΗΝΗ 4 :ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ

«Τι ωραία να βρέχει
όταν θα σταματήσει, θα βγω έξω, σαν  σαλιγκάρι
και θα αφήσω το στίγμα μου στην άσφαλτο.
Μη με ρωτήσεις πού μένω,
Σου ’χω  αφήσει σημάδια στο δρόμο».

«Τι ωραία όταν βρέχει…»

ΣΚΗΝΗ 5 :ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ

«Έτσι όπως καθόμουν και άκουγα μουσική
μου γεννήθηκε η εξής απορία.
Ποιες βροχές μου αρέσουν περισσότερο;
Του χειμώνα,
Της άνοιξης,
Του καλοκαιριού,
Ή
Του φθινοπώρου;
Μάλλον μου αρέσουν όλες οι βροχές ,
Από όποια εποχή κι αν έρχονται».

ΣΚΗΝΗ 6 :ΑΠΟΡΙΑ

-Τι σε μελαγχολεί όταν βρέχει;
-Ότι μετά ίσως σταματήσει…
-Καλά… κι όταν… ,όταν λέω… ,
πρόσεξε με,
όταν
δεν βρέχει τι σε συγκινεί;
-Ότι ίσως  πιο μετά να βρέξει…

ΣΚΗΝΗ 7 :ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ

-Κοίτα αυτό το σύννεφο δεν μοιάζει με…
-Ναι
-Αυτό δεν μοιάζει με…
-Ναι
-Κι αυτό με…
-Ναι.
-Τελικά όλα τα σύννεφα μοιάζουν με …
-Όχι.

ΣΚΗΝΗ 7 :ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ

-Το πρόσωπό σου μου θυμίζει ένα σπίτι
τα χείλη σου είναι  η αυλόπορτα
η μύτη σου το άρωμα των λουλουδιών
τα μάτια σου
αχ τα μάτια σου
είναι ο κήπος.
Υγρά και τεραστία
Όπως τα σύννεφα που κουβαλούν στις βαλίτσες τους
Την βροχή.

ΣΚΗΝΗ 9 :ΟΜΠΡΕΛΑ

-Πάμε μια βόλτα έξω.
Έχουμε μέρες να βγούμε
-Ο καιρός είναι βροχερός,
στις ειδήσεις είπαν ότι θα…
-Καλά πάρε και την ομπρέλα μαζί
-Μα δεν έχουμε ομπρέλα!

ΣΚΗΝΗ 10 :ΣΚΕΨΗ

Όταν βρέχει υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν
Που να μείνουν
Που τα σπίτια τους πλημμυρίζουν
Που δουλεύουν στα χωράφια
Ή
Εκεί που κολυμπούν αμέριμνα
Στη θάλασσα
Νιώθουν την πρώτη στάλα της βροχής.
Και αρχίζουν να βρίζουν .
Καταλαβαίνω κύριοι ,
δεν φταίτε εσείς
Μα ούτε η βροχή φταίει.

ΣΚΗΝΗ 11 :ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ

-Έχω τόσο άγχος
που δεν θέλω να πάω στην δουλειά,
σκέφτομαι να τα παρατήσω
και να ηρεμήσω.
Μα ύστερα δεν θα έχω λεφτά για το νοίκι,
Για τσιγάρα,
Για βόλτες,
Για βιβλία…
Μα καλά με ακούς;

ΣΚΗΝΗ 12 :Ο ΛΟΓΟΣ

«Προτιμώ τις μέρες που βρέχει
για έναν απλό, πολύ απλό λόγο
η καρδιά μου την βροχή την αντέχει
όχι όμως τον ψυχολόγο.-¨»

ΤΕΛΟΣ :ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

-Γιατί δεν έφευγες χθες;
–Επειδή χθες έβρεχε.
-Γιατί φεύγεις σήμερα;
-Επειδή σήμερα δεν βρέχει

-Γιατί όταν φεύγω δεν βρέχει;
-Γιατί φεύγεις πάντα τους μήνες που δεν σε χρειάζομαι!

2 σχόλια:

~k.p.~ είπε...

Εσυ δημιουργεις τις βροχες μεσα μου δηλαδη...
εσυ μαζευεις συννεφα στον ουρανό μου και διαμορφωνεις τον καιρό ΜΟΥ κατά τις επιθυμίες σου!!!

καλό αυτο?..
Το γαλαζιο μου χαρισμενο σε σενα?....

πότε θα αφιερωθεις στις λιακαδες?.....

φιλια.... λιακαδες αναμεσα στις βροχες...

AnD είπε...

Σκηνή απο λαϊκό άσμα:

''Γράφω σ'αγαπώ
στις στάλες της βροχής
κι ελπίζω να βραχείς
κι απάνω σου να μείνει...''

http://www.youtube.com/watch?v=uaRBJ7V8dwM

Δεν είναι το είδος που ακούω αλλά εδώ ο στίχος είναι γεμάτος από έντονες εικόνες.

Καλό απόγευμα.