Παρασκευή, 13 Μαΐου 2011

ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ

Θυμήθηκα αυτούς τους στίχους πάλι εχθές το βράδυ.
Τι ωραίο βράδυ αλήθεια.
Είχαν έρθει όλες χαρές μαζεμένες
Ένιωσα οτι η τύχη, μου χτύπησε την πόρτα
μου έριξε μια δυνατή σφαλιάρα ,
αλά Κωνσταντάρας να πούμε,
και αναγνώρισα τα πάντα σ' ένα δευτερόλεπτο.

Ειμαι τυχερος

Ειμαι τυχερος, ειμαι τυχερος
Ειμαι τυχερος, τυχερος

Κι οταν με πληγωνεις
Κι οταν με πουλας
Κι οταν με στριμωχνεις
Μ' εκβιαζεις, μου κολλας

Νιωθω τυχερος, νιωθω τυχερος
Σ' ευχαριστω

Ειμαι τυχερος, ειμαι τυχερος
Ειμαι τυχερος, ειμαι τυχερος, τυχερος

Κι οταν δε με θελεις
Κι οταν με πουλας
Κι οταν με στριμωχνεις
Με βιαζεις, με χτυπας

Νιωθω τυχερος, νιωθω τυχερος
Σ' ευχαριστω

Στίχοι :Γιάννης Αγγελάκας



1 σχόλιο:

Αθηνά... είπε...

Πάντα χαρές σου εύχομαι ποιητή μου!!!
Και να έρχονται απρόσμενα, να σε ξαφνιάζουν για να σου δίνουν περισσότερη χαρά...